Hoe dien ik een klacht in?

Wij vinden het natuurlijk vervelend als je een klacht hebt en willen daar graag wat aan doen.
Als je ontevreden bent over de service van Jan Doets America Tours, of je hebt een andere klacht, dan vragen wij je dit schriftelijk of per e-mail aan ons kenbaar te maken. Wij ontvangen graag het reserveringsnummer en een uitgebreide beschrijving van wat er precies is misgegaan. Je krijgt vervolgens een ontvangstbevestiging en we zullen zo snel mogelijk aan de slag gaan om tot een passende oplossing te komen.

Gebeurt er iets tijdens je reis waar je niet tevreden over bent?
Maak dan altijd zo snel mogelijk hier melding van.
Als jij geen melding maakt stel je onze partner of ons niet in de gelegenheid dit voor je op te lossen en zijn verdere gevolgen voor eigen verantwoording.

Per post:
Jan Doets America Tours
t.a.v. Afd. Client Services
Gerrit Rietveldweg 1
1703 DD, Heerhugowaard

Per mail: 
[email protected]

Relevante veelgestelde vragen